Woordeling

in een vreemd land

Jou

ik hou van jou
jouw pure jou
jouw onbedekte eigenheid
jouw diepste diepheid
die ik niet kan zien
maar wel kan voelen, weten
al je kracht die uit je leven straalt

ik hou van jou
van al je mooie kleuren,
al je onbeschermde wezenlijkheid
je stemmen, je verlangen,
lach en je humeuren
door onze opgetelde wonden
onbereikbaarheid en kou

ik hou van jou
door al je vormen, al je inhoud
al je vloeken, al je zuchten
dwars door alle deuren heen
raak jij mij aan met zoete tranen
en zie ik jou, ik zie jou
en jij ziet mij hier staan

© Ronald Bottelier

Enkel berichtnavigatie

Reacties zijn gesloten.

mcschee

A topnotch WordPress.com site

Ontdek je eigen stad

Foto's van en verhalen over de niet altijd meest voor de hand liggende plekken in Dordrecht

Big Art Theory Blog

a place where art meets literature in a way unseen before

Bartho Krieks weblog

Over literatuur (literair vertalen, proza en poëzie), culturen, filosofie.

saskia van kampen

Welkom in dit ogenblik

Figments of a DuTchess

not noble, just Dutch

Maularia Fist

Veense Peper, dichter/spoken word artist en abstract- en Kolozaïkkunstenaar

joepderksen

Gedichten uit het hart

Design Thinking by Doing

Welkom op mijn dagelijkse verbeelding van mijn nieuwsgierigheid

Trouwvrouw's Blog

Verhalen van een trouwvrouw (trouwambtenaar)

TIM VAN DER HEYDEN

Maakt een quilt van de vodden van het leven

The First Gate

Stories, Dreams, Imagination, Soul

Andréa Foto

Fotograferen, verslavend leuk!

vivapo's Blog

365 dagen verwondering

Bewust-zin

Bewustzijn - zinvol - inspiratie

folkertrath

Een blik in mijn hart

Daphne schrijft

365 dagen lang...

sylviawitte.wordpress.com/

..super.cali.fragil.istic.expia.li.docious..

Mart Stel Poëzie

gedichten, publicaties, activiteiten

Beaunino

GEWOON DOOR-ROEIEN

Woordeling

in een vreemd land

Gedichtenlaantje (YML)

A topnotch WordPress.com site

Agile, Data, APIs, startups and more

Everything I find out about Agile, Data, Big Data, Data Science, APIs and of course Startups.

martinvanvuure

Deze site gaat over mijn professionele overpeinzingen, inzichten en acties.

Verhaallichtjes

Sprookjes, absurde vertellingen, magische verhalen, gedichten

